Bron: Interior Business Online
Passe Partout showde de afgelopen dagen haar nieuwste modellen aan de vakhandel. De man achter Passe Partout, Dirk Steenbeke, ‘did it again’. Veel bezoek, omzetstijgingen in lijn met de gerealiseerde flinke groei van de afgelopen jaren en een prachtige collectie. Een collectie, die werd gepresenteerd in een entourage die zich laat kwalificeren als ‘stijl, klasse en allure’. Het totaalplaatje klopte, mede vanwege de gekozen locatie in Antwerpen, maar ook door de samenwerking met Haans Lifestyle (prachtig decoratie, spectaculaire windlichten) en Sense Company uit Tilburg (geurmarketing). De culinaire verwennerij maakte de beleving compleet: smullen in Antwerpen.
Het succes heeft ook een keerzijde. Dirk: ‘Er was zoveel bezoek dat ik er niet aan toe ben gekomen iedere klant uitgebreid te spreken. Terwijl ik daar juist zoveel waarde aan hecht. Wellicht gaan we bij een volgende editie meer showdagen draaien om dit luxe probleem op te lossen.’
Vorig jaar bezocht de redactie van Interior Business Magazine, samen met Dirk Steenbeke, de Passe Partout fabriek in Hongarije. Zoveel passie voor het vak zagen wij zelden. De publicatie n.a.v deze trip leest u hier